2017年12月5日 星期二

[Japan] 大阪,中央區,Luke's Lobster - 心齋橋店


其實之前沒有想過要來吃龍蝦三明治,剛好在我經過時,店門口堆滿了從美國緬因州空運而來的龍蝦,讓我注意到這家店。 
When I walk on the street, I found there are many shipping boxes in front of a restaurant. I was curious why? Then I found this Luke's Lobster and all the boxes are lobster.


再加上牆上照片中那誘人的色調,實在是忍不住~ 
It looks so good with the photo.



店裡的裝潢非常簡單,點餐區,工作區與取餐區,旁邊只有幾張桌子可供立食 ,且還有一些排隊人潮,不過還是美食的吸引力比較大,我還是加入了排隊,幸好製作的速度不慢,這樣子的人龍,我大約半小時後就拿到了。
Although there is no seat for people to eat, you can only stand up and eat it. There is also a line there waiting. I still decided to try it. Luckily it's not so long. I have the lobster within 30 minutes.




畢竟剛吃過元祖串炸,我點了一個一般尺寸的龍蝦三明治,感覺好簡單,麵包熱過,然後把一隻龍蝦份量的龍蝦肉放進去,就超美味,而且,口口大滿足!
This is the regular one. It's full of lobster. Just fresh, and full of your mouth. That's delicious enough.

Luke's Lobster - 心齋橋店: 
大阪市中央區心齋橋筋 1-3-21 1F

沒有留言:

張貼留言